10 Kasım 2013 Pazar

Artık Yanlızım...

Merhaba kızlar bugün bu postu yazıyo olmayı istemezdim ama cok morelim bozuk 4senedir beraber olduğum sevgilimle onun isteğiyle ayrıldık.. Kendimi çaresiz yanlız hissesdiyorum. Duygularımı tarif edemiyorum bile. bi ınsana deger verip sevmenin karsılığı bu mu sizce icim acıyo ben bunları haketmedim diyorum onu simdi her gördügümde yasadıgımız o güzel anılar gelicek aklıma her sokağa cıktıgımda onla gezdiğimiz yerler oturdugumuz zamanlar gelicek aklıma herseyde ondan bi anı var bi parca var. kalbim paramparca toparlayamıyorum kendimi . Onu cok özlüycem onun umrunda bile olmadığımı bilsem de ben onu unutmıycam özlüycem çünkü 4sene az zaman degil ki.. Şuan burdan uzaklasıp gitmek istiyorum keske elimde öyle bisey olsada burdan uzaklassam belki görmeyince içimdeki acı üzüntü biraz dine..
Sizce napmalıyım ? Unutmak istesem unutmak okadar zor ki ..
 Terkedilmek ne kadar zormuş............








4 yorum:

  1. Gitmekte çözüm değilki aynı şeyi temmuz ayında bende yaşadım:Bunun üzerine İstanbula Gitiim orda 1 haftada adalar dahil gitmediğim yer kalmadı ama tek aklıma gelen oda buraları görseydi ,oda bunu tadına baksaydı...Sonra işime geri döndüm ama yine çare değildi:Ablam daha iyi olayım diye beni 1 hafta yine gezmeye götürdü:Bu sefer kaz dağlarına gittim ama ben yine o buralara bayılırdı bu doğaya hayran kalırdı diye hep içimden düşündüm:Kendimi tükettim.Gittiğim her yerde terk edilmenin çaresizliğini ve bunu hak edecek ne yaptığımı düşündüm .Kesinlikle çokkk büyük bir günah işlemiş olmalıydım ama ben sadece sevmiştim.4 ay oldu ama ben hala neden böyle olduğunu düşünüyorum ...Oysa ne kadar iyi anlaşıyoduk ve mutlu olduğumuzu sanıyordum...Şimdi mutsuzluğum kaynağı hayatımı söndüren adamın yasını tutuyorum.Kaderime razı gelip tevekkül ediyorum.Allah a sığınıp başka bir keder daha vermemesini ve bu acıların sonunda güzel günlerin olacağına olan umutla yaşıyorum.Eşeğini kaybeden bir köylü gibi ...Kolum kanadım kırılmış düzelmesini bekliyorum umutla..Tabi bir başka erkeğe nasıl güvenicem inanıcam teslim olucam bu şimdilik bir muamma olsada insanız dimi ölümü bilipte yaşıyoruz.Ölüm allahtan da bu terk edilme olmasaydı ne güzel olurdu...Umarın benden daha kısa sürede toparlanırsın
    kırık kalpler durağında inecek var....!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygularımız düşüncelerimiz seninle aynı bende hep ne yaptım bunları hakedecek diye kendime sordum onun yanındayken huzurlı mutlu olduğum günleri özlüyorum ama yapacak bişeyimiz yok sanırım kader kısmet değilmiş diyeceğiz Allah bizim için bunu hayırlısı görmüş diyeceğiz. O ayrılmak istediğinde tamam sen bilirsin ben ne desem boş dedim çünkü zorlamanın alemi yok istemiyosa onu ne kadar bana mecbur tuta bilirimki zamanla belki acımız biraz olsun diner şimdi benim ayakta kalmam gerek hayat devam ediyo onsuz olsada. Umarım ikimiz de düzeliriz bu üzgün olduğumuz günler geçer ama onlarda umarım pişman olur bize yaptıklarına . Ne kadar ağlasakta kendimizi yırtsakta herşey boş çünkü şuan karşımızdaki kişi bizimle aynı halde değil bizim gibi ne üzülüyor ne aglıyor bunları söylemek acı ama malesef öyle kendimize itiraf etmemiz gerekirse..
      Bigün mutluluğu bizde yeniden tadıcaz bi umut bekleyeceğim..
      Sana teşekkür ederim şuan konuşacak birini arıyordum çok iyi oldu seninle paylaşmak benimle aynı kaderi paylaşan başkalarıda varmış.. :(

      Sil
  2. zaman herşeyin ilacı buna emin ol canım...
    izlemeye aldım seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için sağol canım bencede öyle ..
      bende seni takip ediyorum zaten :)

      Sil